Reflektorfényben

RÁVILÁGÍTUNK A LÉNYEGRE

Gazdaság

Az nyer, aki brand-et épít

A világ túl gyorsan változik. A ma elképzelhetetlennek tűnő szolgáltatások, brandek holnap már a valóságot jelentik. Challenger-nek lenni nem nagyság, hanem gondolkodás kérdése.
A kisvállalatok a mai kor esélyesei. Mi jobban szeretjük őket challenger, kihívó márkáknak hívni. Bennük az erő, bennük az esély, hiszen ők tudnak leggyorsabban a piac kihívásaira reagálni.
Hogyan reagálnak a nagy autógyártók a cars-sharing vállalatok piacra lépésére ? Mi történik a biztosítási piacon azóta, mióta a big data és a sharing economy az új típusú biztosítási kockázatközösségek létrejöttét támogatja ? Mit jelent a vezetés élménye ma és holnap ? Mi volt Donald Trump kommunikációs stratégiája ? Hogyan hódítsuk meg az új generációt ? Több szektor hazai és külföldi példáiból gondolatokat osztunk meg a piacot meghódítani akaró növekedő vállalatok és az ő piaci részükre pályázó nagyvállalatok képviselőivel.

KIKNEK?

– Kis- és középvállalatoknak
– Challenger brandeknek
– Challengelt brandeknek
– Start-upoknak
– Márkaépítőknek
szól a CHALLENGER BRANDS branding szemináriumunk.

Egy adott márka egy adott társadalmi, politikai gazdasági környezetben létezik. Nem kivételek ez alól a KKV-k sem. A szeminárium betekintést enged a márkák alapvető működésébe és együtt hatásába a mai változó világban. Esettanulmányokkal, gyakorlati példákkal és tanácsokkal támogatja a KKV-k sikerét.

 

Részletek, program és regisztráció >>

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.