Reflektorfényben

RÁVILÁGÍTUNK A LÉNYEGRE

Gazdaság Tech

Először nyert magyar vállalat

A brit gazdasági magazin versenyén 12 kategóriában összesen 250 pályázatot nyújtottak be. Az erős versenyt jól szemlélteti, hogy egyes kategóriákban a pályázatok száma elérte a 35-öt, valamint olyan globális szinten is meghatározó szereplők is indultak a megmérettetésen, mint a Bank of America Merrill Lynch, az HSBC vagy a Citi. A neves szakértőkből álló nemzetközi zsűri külön kiemelte, hogy a beadott pályázatok magas színvonala óriási kihívást jelentett a döntés során.

Az év technológiai projektje díjat social media kategóriában idén első alkalommal ítélték magyar vállalatnak: az OTP Bank a Facebook oldalán indított interaktív bankkártya-használat ösztönző programmal, a Kártyanaptárral nyerte el a rangos elismerést.
A The Banker zsűrijének döntésében fontos szerepet játszott az, hogy a bank applikációja a kisebb összegű vásárlások kártyás fizetését ösztönzi Magyarországon, ahol egyébként a készpénzes fizetések jellemzőek. Emellett szintén hangsúlyozták a bank egyedi megoldásait, amelyek kiemelkedőnek számítanak a piacon.
Az OTP Bank legnagyobb közösségi oldalon tavaly elérhető applikációja interaktív, játékos környezetet teremtett a MasterCard és Maestro kártyabirtokosok számára, amely bankkártyával végrehajtott tranzakciók számának növelése mellett az elektronikus fizetésekkel kapcsolatos bizalom erősítését célozta.

Az applikációról
A 6 hetes Kártyanaptár ideje alatt a felhasználók trófeákat és pontokat gyűjthettek kártyás vásárlásaik önbevalláson alapuló rögzítésével, melyekkel különböző garantált nyereményeket és nagyobb értékű heti ajándékokat nyerhettek. A játék célja a használatösztönzés és szórakoztatás mellett a gyakorlati edukáció volt annak érdekében, hogy a kártyabirtokosok az innovatív kártyás fizetési módokat (PayPass, online) is aktívan merjék használni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.