Reflektorfényben

RÁVILÁGÍTUNK A LÉNYEGRE

Marketing

Ha nincs kereslete, abbahagyja? Hívjuk a felszámolót?

A szezonális felhasználói érdeklődés kivétel nélkül minden vállalatot érint, függetlenül tevékenységének tárgyától. Más szóval élve, mindennek meg van a maga időszaka. Nincs ez máshogy a rendezvények világánál se. Jön az esős idő és a hideg, a rendezvények száma csökken, az elenyésző darabszám mellett pedig beköltöznek a báltermekbe és csarnokokba.
Ilyenkor mit tehet egy cég,  ha fő bevételi forrása téli álomhoz hasonló időszak felé közeledik … megpróbálja igazítani szolgáltatását!

Probléma:

  1. Kevesebb rendezvény (nagyobb versengés a show ipari szolgáltatóknál)
  2. Beltéri szervezés (tűzveszély, füstérzékelő)
  3. Hideg a szabadban
  4. A beltéri rendezvények közönsége más jellegű műsort kíván, mint a nyári rendezvények esetén
A fentebbi problémákat először is azonosítani kell, majd megoldást találni rá. És végül azt marketing tevékenységgel „közhírré tétetni”.

Megoldás:

  1. Árengedmény a szezonon kívüli megrendelésekre és/vagy erősebb reklámtevékenység
  2. Tűzvédelmi képesítést szerezni, szagtalan gyújtófolyadékot rendelni
  3. A fűtés megoldott, hiszen tűzzel dolgozik. Majd olyan műsor kínálata, mely pár perc élvezetet ad minden egyes érkező vendégnek külön-külön (welcome- azaz vendégváró tüzezés).
  4. Új, rövidebb de ütősebb műsorkínálat összeállítása
És már készen is van az üzleti varázslat, mely a holt szezonból is kipréseli a lehető legtöbbet.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.