Felhőszolgáltatás. Miért érdemes használni?
Napjaink egyik legnagyobb informatikai fejlesztése a „felhőszolgáltatás”. Működésének alapja egy virtuális hely, az online tárhely, mely nem kötődik szerverekhez és további méretes eszközökhöz. Népszerűsége és terjedésének üteme nem véletlen: egy jól összerakott, online tárhely elvét használó megoldás ugyanis számos előnnyel rendelkezik felhasználói számára.
Méltán mondhatjuk, hogy a Microsoft Office 365 néven piacra kerülő felhőalapú iroda az IT egyik legnagyobb innovációja.
A megszokott Office fájlkezelés – megnyitás, létrehozás, szerkesztés, tárolás, megosztás – innentől kezdve bárhol, bármikor elvégezhető. Sem helyhez, sem pedig időhöz nem kötött.
PC, Mac, mobiltelefon, illetve táblagép használatával bármely időpontban és bárhonnan elérhetőek a fontos dokumentumok, munkatársak, üzleti levelezőrendszer, alkalmazások és a naptár – hogy a fontos részletek mindig kézben legyenek tartva.
Dokumentumkezelés profin, időtől és tértől függetlenül – néhány gombnyomással
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher, OneNote – bármelyikért felnyúlhatunk a felhőbe. Dokumentumai megnyitása, használata, szerkesztése, létrehozása és megosztása – utóbbi a jogosultságok kiosztásának lehetőségével – rendkívül egyszerű, gyors, biztonságos és testreszabott.
Office 365 – a felhőszolgáltatás minden előnyével és az adatok maximális védelmével.
Az Office 365 lehetőségei, mint apró, láthatatlan segítőtársak
A felhőalapú Office számos, rendkívül hasznos és a napi munkavégzést segítő bővítési lehetőséget kínál. A hasznos alkalmazások tulajdonképpen egy virtuális irodát hoznak létre, melyben Ön éppen olyan otthonosan mozoghat, mint „valódi” irodájában.
• Üzleti szintű levelezés és naptárkezelés: a munkatársak világosan látják a feladatok menetét, így lehetővé válik a határidők maradéktalan betartása, hiszen minden illetékes szinkronban van az ügymenet levelezésben és naptárban meghatározott lépéseivel. Emellett a levelezés hirdetésmentessége biztosítja, hogy a felhasználó kizárólag a lényeges dolgokra koncentráljon.
• Online konferenciák: a hangsúly ismét csak a résztvevők, az információk és a feladatok szinkronizációján van. A kommunikációs hibák kiküszöbölése mind a munka hatékony végzése, mind pedig az időgazdálkodás megfelelő kialakítása szempontjából lényeges lépés egy vállalat életében. Az Office 365 képernyőmegosztással és valós idejű jegyzetkészítéssel járul hozzá a vállalatszervezés ésszerűsítéséhez és optimalizálásához.
• Dokumentum létrehozás böngészőben: webes böngészőkben történő dokumentum kezeléssel valós-idejű együttműködés, csoportmunka valósítható meg, az elvégzett munka pedig a OneDrive online tárterületen egyszerűen megosztható. Naprakészség, rugalmasság, mobilitás – közös munka távolról is.
• Eltérő vállalati igények kielégítése: az Office 365 csomagjai lehetőséget biztosítanak arra, hogy az eltérő méretű vállalatok a nekik megfelelő csomagot kapják. Testre szabás és a legjobb megoldás minden cég számára. Másfajta igények, de egyazon eredmény: késedelmek nélküli, stresszmentes munkavégzés, ahol a felhasználó csupán az igazán lényeges teendőkre koncentrálhat.
Online jelenlét üzemeltetési, karbantartási költségek, extra villanyszámla, szerverhelyiség nélkül – egy légies csomag, melybe a felhasználó bármikor belenyúlhat.
Office 365: az iroda, melybe ajtó vezet – bárhol a világon.