Reflektorfényben

RÁVILÁGÍTUNK A LÉNYEGRE

Marketing

Tartalommarketing, ennyire egyszerű! Esetpélda I.

Pedig éppen a tartalom marketing az, ami a saját szakmához való értésünkről ad bizonyítékot, és pontom költségek mellett hosszú távú vevőket szerez számunkra.

Maradjunk egy nagyon egyszerű történetnél, ami nem hétköznapi. Mégpedig pont azért nem hétköznapi, mert mindenki azt hiszi róla, hogy mindennapos dologról van szó. Képzeljünk el egy szolgáltatást, mely minden rendezvényen ott van, az európai kultúra részét képezi pár száz éve: a tűzzsonglőrködés.
Annyit látunk belőle, hogy fiatalok, idősek, lányok és fiúk pörgetik köpik, forgatják a tüzet. Elég veszélyesnek tűnik előre, azután megindulnak a kérdések. Tűzbiztonságtól kezdve hogyan, hol lehet ilyet tanulni. Kik is azok, akik ezzel foglalkoznak, mit is forgatnak és égetnek el, stb. A kérdések – mint mindig – végeláthatatlanok tudnak lenni.

Gyakran Ismételt Kérdések gyűjteménye, ami reklám

Most ezekre válaszolhatunk egyesével is, de nagy valószínűséggel a megrendelést követően a teljesítés után történnek meg ezek a kérdések, a látottak alapján. Tehát megrendelést követően merülnek fel a kérdések. Mi lenne, ha előre tudná a válaszokat a megrendelő, a közönség, a rendezvényszervező személyzet? Egyértelműen a megszerzett információ függvényében alakítaná ki a környezetet, biztonsági eljárásokat, látvány elhelyezkedését (színpadkép). Az is nagyon valósszínű, hogy sztereotípiáit elhagyná, és többször, többet kérne az adott szolgáltatásból. Tudná, mire készüljön, mit várhat el egészen pontosan.

Egyszerű célok

Pontosan ilyen információs céllal lett létre hozva a Hestia Tűz és Fény Show Kft. részéről a http://tuzshow.hu oldal. Méghozzá egy kooperációs partnerrel, aki effektekkel és pirotechnikával foglalkozik. Azért kell partner, mert két cég, több éves tapasztalatát, ha összeteszi, az nem 1+1=2 hanem 1+1=11 értékkel fog bírni. Hiszen a két hasonló, de eltérő szakterület egymás tudását sosem fogja olyan mélységben birtokolni, mint az egyesített tudásanyag esetén.
A honlap informál, oktat és veszélyekre figyelmeztet. Tehát profizmust sugároz, tudást nyújt és reklámmal is szolgál egyben.

A költségek

Honlap létrehozása, grafika kialakítása. Semmi egyéb. Önerőből hanganyagok felvétele, bármilyen videó rögzítővel videók készítése, és egyszerű szövegszerkesztő a cikkek megírására. A folyamatos tartalom frissítés miatt, az érdeklődői figyelemfelkeltés és a rengeteg kulcsszó és speciális téma miatt a Google elkezd felfigyelni keresőoptimalizálás nélkül is a honlapra. Tehát a SEO is megoldott.

Eredmények

Egyrészről a szakma oktatása, informáláson alapuló marketing, tanúbizonyság a profizmus mellett (mely magáért beszél, nem kell bizonygatni). Automatizált marketing költségek nélkül. Ami pedig a hosszú távú eredmény, az a saját márka erősödése.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.