Reflektorfényben

RÁVILÁGÍTUNK A LÉNYEGRE

Marketing

Új összetevő

Új összetevő

Egyre nagyobb szerepet kap a Facebook az amerikai cégek marketingjében.

Nagyrészük már marketingcsatornaként tekint a közösségi médiára, és a marketing költségvetésük egyre jelentősebb hányadát hajlandók erre áldozni.

Az amerikai cégek 83%-a már marketingcsatornaként tekint a Facebookra – derül ki az Advertising Age magazin augusztusi kutatásából, melynek eredményeit most közölték. Eszerint a megkérdezett vállalatok közel fele már a hirdetési büdzsé 1-10% közötti részét a közösségi médiában való jelenlétre fordítja, míg 16%-uk már 11-20% közötti részt szán erre.

Az online marketing büdzsé 1-10%-át viszi el a Facebook az esetek felében, 14%-ában pedig 11-20% közötti aránnyal bír. A Facebook mobilapplikációt minden hetedik megkérdezett tartja fontosnak, igaz, különböző mértékben.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.