Reflektorfényben

RÁVILÁGÍTUNK A LÉNYEGRE

Marketing Tech

Így növelheti hatékonyan …

A honlap, amit a vállalkozásunk számára létrehozunk, sok mindent elárul Runk. Ezért nagyon fontos, hogy igényesen legyen megszerkesztve, és a tartalma folyamatosan frissüljön. Ehhez persze nem árt előre eltervezni a lépéseket. Ez egyszerűbb, mint gondolnánk, de szervezést igényel.

Első lépésként gondoljuk át alaposan, hogy mit kell tartalmaznia a honlapunknak. Válasszunk tíz olyan témát, amiről úgy gondoljuk, hogy a legjobban megfogja majd az odalátogatókat. Belőlük lesznek a jövőbeli ügyfeleink. Talán a WordPress a legjobb rendszer a honlapunk tartalmának kezelésére. Gyors, hatékony, és népszerűségének hála, a fejlesztők folyamatosan dolgoznak a frissítéseken.

A WordPress által futtatott oldalakkal a keresőmotorok is jobban ki vannak békülve, mint a statikus oldalakkal. Egy oldal látogatottságának növelésénél pedig talán semmi sem olyan fontos, mint az, hogy a keresőmotorok (amik például a Google-t is működtetik) milyen könnyen veszik észre. Ennek az arányát a WordPress jelentősen feljavíthatja.

Egy jó program persze még nem elegendő ahhoz, hogy népszerűvé tegyük a honlapunkat, és vele együtt a vállalkozásunkat is. Ezért saját magunknak is sokat kell tenni. Elsősorban nagyon oda kell figyelni a visszajelzésekre, sőt, az sem árt, ha szándékosan kutatunk utánuk. Használhatjuk a Facebookot és a Twittert aktívan, hogy megtudjuk, mit gondolnak a vevőink a termékeinkről. A Google egyik szolgáltatása a Google Értesítő, aminek a segítségével folyamatosan értesülhetünk arról, hogy az újságírók és szakértők mit írnak arról üzletágról, amiben Te dolgozunk, illetve a versenytársak tevékenységét is nyomon követhetjük.

Ezen alkalmazások és szolgáltatások használatán kívül az emailen küldött reklámok is sokat tehetnek azért, hogy minél többen felfigyeljenek Ránk. Nemcsak a termékeinket népszerűsíthetjük velük, hanem információkat is küldhetünk az ügyfeleinknek a különböző újításokról, és a céggel kapcsolatos fontosabb változásokról

Az emailek esetében a kulcsszó a rendszeresség. Az ügyfeleket sosem szabad magukra hagyni. Ha túl sok emailt kapunk, és nem jut idő mindegyikre válaszolni, használjunk automatikus válaszküldőt. Szerkesszünk egy hírlevelet, amit minden héten megkapnak az ügyfelek. Ha új terméket dobunk piacra, mindig indítsunk emailkampányt, ami tájékoztatja őket, hogy az újdonságok már elérhetőek.  Ehhez kapcsolódva pedig ne feledkezzünk meg a webshop létrehozásáról, ami kényelmessé és gyorssá teszi a vásárlást, nem utolsó sorban pedig az ország minden részéről szerezhet számunkra vevőket.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.