Reflektorfényben

RÁVILÁGÍTUNK A LÉNYEGRE

Gazdaság

Az idő ellenük dolgozik

A generációk közti váltás mindig is potenciális buktatókat jelentett a családi vállalkozások számára. A PwC globális tanulmánya  szerint a hibázás lehetősége azonban még sosem volt ekkora mint most, amikor a baby boom-generáció adja át a vezetést az Y-generációnak, hiszen az előző generációváltás óta a világ a felismerhetetlenségig megváltozott.  A családnév önmagában még nem vezet hitelességhez, a következő generáció tagjai szerint pedig akár hátrányosan is érintheti őket, másoknál keményebben kell megdolgozniuk az elismerésért.

Úgy látjuk, ami a legnagyobb problémát jelenti ma: a generációs különbségek; az új generáció elismerésért folytatott küzdelme során felmerülő hitelességi kérdések és a kommunikációs szakadék, ami szülők és gyermekek közt bármilyen életkorban megjelenhet, még a legsikeresebb vállalkozásokban is – mondja Antall György, a Réti, Antall és Társai ügyvédi iroda, PwC Legal cégtársa.

A tanulmány főbb megállapításai:

• Az új generáció ambiciózus, 86%-uk szeretne valami jelentős és különleges dolgot véghezvinni;
• 80%-uknak nagy ötletei vannak a változásra és a növekedésre;
• 88% szerint jobban meg kell dolgozniuk az elismerésért, mint másoknak;
• 59%-uk legnagyobb kihívásként a munkatársak tiszteletének kivívását értékelte.

A teljes cikk elérhető az alábbi linken:
http://www.pwc.com/hu/hu/sajtoszoba/2014/csaladi_vallalkozasok_atadasa.jhtml

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.