Reflektorfényben

RÁVILÁGÍTUNK A LÉNYEGRE

Gazdaság Tech

Csak a külföldi jó?

Ajánlotta is rendszereinket az ügyfélnek. Nagyon örültem ennek a lehetőségnek és küldtem hamar egy bemutatkozó levelet az illető cégnek és kértem lehetőséget egy személyes találkozóra, ahol az ajánlat részleteit tisztázhatjuk. Ehhez képest egy hárító levelet kaptam válaszul és – mivel nem hagytam annyiban – telefonhívásomra kibökték, hogy ők igazából egy komoly, multi ERP-t szeretnének, akik stabil háttérrel rendelkeznek.

Erre elárultam az úrnak az éves forgalmunkat, ecseteltem, hogy a régió legnagyobb ügyviteli szoftverfejlesztő cége vagyunk és mi is több országban értékesítjük a szoftvereinket, de az érveim súlya elveszett a telefon másik végén. Őszintén szólva úgy éreztem, hogy igazából az a baj, hogy magyar cég vagyunk…

Sokan gondolják úgy, hogy egy multi sokkal nagyobb erőket tud egy szoftver fejlesztésére fordítani. Egy magyar cég miben tud többet nyújtani, mint egy multi?

●     A világ egyik legsikeresebb matematikai szoftverét egyetlen ember fejlesztette ki (Mathematica), hasonlóan egy ember kezdte el fejleszteni az egyik legsikeresebb operációs rendszert (Linux). Sokan lebecsülik a néhány fős projekteket, pedig köztudott, hogy a team létszámának növekedésével exponenciálisan csökken a hatékonyság. Ehhez jön még hozzá a magyar gondolkodáskód, ami általánosító képességével több helyen nagyon pozitív módon rányomta bélyegét a rendszerünkre. A Pannon Szoftver már régen nem néhány fős csapat, de minden ízében magán hordozza a kreatív gondolkodást. Pontosan látjuk azokat a hibákat és problémákat, amibe konkurenciáink beleestek az évek folyamán. Mi egészen másképp állunk az ügyfelekhez, mint a multik. Azért választanak minket, mert olcsóbbak, rugalmasabbak, gyorsabbak és precízebbek vagyunk.

●     Ugye Ön is elismeri, hogy ezt elég nehéz elhinni…

●     Ezek tények! – elég ajánlatot kérni és megbizonyosodhat róla. Egyedül a precizitásunkat magyaráznám: a tanácsadóinkat szervezeti sajátságunk folytán sokkal jobban tudjuk ellenőrizni. Emellett óriási hangsúlyt (időt és pénzt) fektetünk a tudásmegosztásba, ezért jól kontrollált, nagy tapasztalatú, felkészült kollégáink pontosan tudják, hogy mit és hogyan oldjanak meg az ügyfélnél. Ha jön egy probléma, nem kell heteket, sőt hónapokat várni, amíg a kérdés megkerüli a fél világot és valamelyik tanácsadó esetleg tudja rá a választ. A rendszerünkkel kapcsolatos minden tudás abszolút a birtokunkban van és ezzel egyetlen multi sem versenyezhet

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.