Reflektorfényben

Follow us

Don't be shy, get in touch. We love meeting interesting people and making new friends.

Gazdaság

Ez durva, vagy szelíd becsapás?

Tömegekkel fordul elő naponta, hogy nem azt a terméket emelik le az áruház polcáról, amit venni akarnak.
Ez alkalmanként kisebb bosszúságot okoz és még magukat okolják a kárvallottak, hogy nem figyelnek eléggé. Nemzetgazdasági szinten 100 milliárdokról beszélünk.
A piacgazdaság vívmánya, hogy nem egyféle parizer van hanem 30, nem egyféle sampon, hanem 100. Örülünk és élvezzük magát a fogyasztás.
Nő a GDP, fogy a kosztpénz!

Az ember a háztartási bevásárlást rutinból végzi. Jó esetben a háziasszony hétköznap délelőtt vásárol, ráér és cetlivel a kezében tűpontosan megy a polcokhoz, válogat, figyelmesen mérlegel és pakol a kosarába.

A másik asszony munka után, két viháncoló gyerekkel, – most télvíz idején meleg kabátban – kapkodva vásárol és igyekszik a három kasszából, az egy működő sorában jó pozíciót elfoglalni.
Ő az, aki vásárlási és döntési szempontból enyhén szólva is sebezhető.
Ne is beszéljünk itt a hétvégén beugró férjről, a boltba zavart kamaszról, vagy a bepárásodott szemüvegű öreg néniről.

Ez utóbbi célcsoportokat, jól kihasználják a gyártók.

A hétvégén vidékre utaztunk a mamához. A nagyi töltött káposztát főzött és ahogy illik, finom tejfölt is vett a tetejére.
A FRISSFÖL nagyon tejfölösnek látszó dobozban van, a betűtípus , a színek és a logó a megszokottak. Leemelte a polcról.
A család az esti vacsorázás közben pillantott a dobozra. A termék sovány tejből és növényi zsiradékokból áll. Nem tejföl.
De nem is állította ezt senki. A FRISSFÖL az bizony nem tejföl. A nagyon apró betűs, jogi szempontból kifogástalan leiratok a marketing és a jogi osztály együttműködését dicsérik. Bizonyára fogy is a termék, mert jobb az ára a rendes tejből készült társánál.

error0

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük