Reflektorfényben

RÁVILÁGÍTUNK A LÉNYEGRE

Marketing

Üzleti kommunikáció: céges blog

De sokan elkövetik azt a hibát, hogy oldalukat „magára hagyják”, és csak
várják a megrendeléseket.
Ha sikeres weboldalt szeretne, amit a keresők és a látogatók is kedvelnek majd,
és így bevételt is hoz, akkor az első lépés az üzleti kommunikáció megtervezése
legyen.
Ebbe az online üzleti
kommunikáció több típusa is beletartozik: az oldal tartalmának folyamatos
frissítése, a rendszeres hírlevél küldés és a blogkommunikáció.

Az üzleti kommunikáció egy jól működő honlaptól kicsit emberibbé, személyesebbé
válik. Egy közvetlenebb hangvételű bloggal bizalmat építhet a vállalkozása
iránt, hiszen a látogatója azt tapasztalja, hogy egy szimpatikus szakértő van a
honlap mögött.


Az üzleti blog könnyen és egyszerűen használható marketingcélokra

Ezen az új és ingyenes üzleti kommunikációs csatornán
Megoszthatja a tudását, szakmai tapasztalatait, véleményét a jelenlegi és a
leendő ügyfeleivel.
Több szempontból is kifejtheti, hogy miért éppen az Ön termékét, szolgáltatását
érdemes választaniuk a potenciális ügyfeleinek.
A laikusokkal is megismertethet egy számukra teljesen ismeretlen területet, csak
arra ügyeljen, hogy érthető formában tegye mindezt.
Kiemelheti a felkészültségét, akár finoman összehasonlíthatja magát a
konkurenciával is.

A blogírás segít az egyedi előnyök kommunikálásában
Nem kell minden bejegyzésének a vásárlásra buzdítania, itt bőven van hely és idő
is a szakterülete bemutatására – akár egy-két érdekes sztorin keresztül is
lehetősége van a bemutatkozásra, vagy termékei előnyeinek a bemutatására.
Röviden: a blog nem a direkt marketingről szól.

Az üzleti kommunikáció sohasem felesleges

Azok, akik azt hiszik, a blogolás az unatkozó kismamák elfoglaltsága, könnyen
lemaradhatnak a keresőlista előkelő helyeiért folytatott versenyben.
Ha a rendszeres blogírást is beépíti az üzleti kommunikációs stratégiájába,
akkor a weboldala folyamatosan frissül, amit a keresők pozitívan értékelnek, így
az interneten keresgélőket a weboldalára tudja terelni.
Amikor a látogatók a blogjában friss bejegyzéseket találnak, akkor látják, hogy
Önnek fontos a vásárlókkal, partnerekkel való kapcsolattartás. Ezzel
nagymértékben tudja a bizalmat növelni a termékével, szolgáltatásával szemben.

Adjon informatív, személyes tartalmat az olvasóinak, és 1-2 hónapon belül
hűséges vásárlói lesznek, miközben az oldala a találati lista elejére kerül.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.